Servicekoordinator till Newsafe Stockholm

Är du serviceminded ut i fingerspetsarna? Läs då vidare. Nu söker vi dig som vill jobba som servicekoordinator på Sveriges ledande säkerhetsföretag. Hos oss på Newsafe får du vara med och bygga framtiden tillsammans med vårt drivna och engagerade gäng. Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och vi har därför stort fokus på kunskap, trivsel och gemenskap. Du kommer garanterat trivas hos oss!

Vad kommer jag jobba med?
Rollen som servicekoordinator är ny hos oss, men vi tänker i stora drag att du kommer vara först i ledet att ta emot felanmälningar på både mejl och telefon från våra kunder. Du är ansvarig för att boka in våra servicetekniker på inkomna felanmälningar och du sköter även den dagliga planeringen för deras arbete. Du är ansvarig för att fakturera utförda arbeten och du attesterar fakturor som är kopplat till ditt ansvarsområde. Du kommer att arbeta nära och tillsammans med vår verksamhetschef, vilket ställer höga krav på god samarbetsförmåga och tydlig kommunikation.  

Vad behöver jag kunna?
Du har god datorvana och kan uttrycka dig väl både i tal och skrift. Du är en skicklig administratör. Vi ser att det skulle vara till din fördel om du har någon teknisk kompetens inom våra arbetsområden, men det är inget krav. 

Vad gör Newsafe?
Vi är en oberoende säkerhetsleverantör som startade 2015 med kontor i Västerås, Stockholm och Gävle samt att vi har ett omfattande och kunnigt nätverk i hela landet. Vi erbjuder spetskompetens inom inbrottslarm, brand- och talat utrymningslarm, passersystem, lås och CCTV. Vi ser oss själva som ett kunskapsbolag. Våra medarbetare besitter hög kunskap och kompetens inom samtliga områden vi jobbar inom. Det är vi stolta över! 

Vem är du?
För oss är det viktigt att du är en Newsafare. Du gör alltid ditt yttersta för att leverera god kvalitet. Vi tror att du är en positiv, engagerad och ansvarstagande person. Du är noggrann och tycker om att göra det lilla extra för att bygga långvariga relationer med våra kunder.  Tjänsten ställer höga krav på att du kan hålla kolla på många saker samtidigt och emellanåt kan det bli höga arbetstoppar. Det är därför viktigt att du tycker om högt tempo och att du har förmågan att skapa ordning och struktur.

Alla våra medarbetare blir erbjudna förmånsbil.

Vill du bli en Newsafare?

Vänta i så fall inte med att skicka in en ansökan. Vi träffar kandidater löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Skicka din ansökan till: sofia.hedman@newsafe.se märk gärna din ansökan i ämnesraden med ”Ansökan servicekoordinator”. 

Sista ansökningsdag är 2022-04-30

I alla våra rekryteringar begär vi utdrag ur belastningsregistret.

David Dunér

David Dunér

Verksamhetschef Stockholm
08 470 47 01

Sofia Hedman

Sofia Hedman

HR-chef
021 444 86 72

Vi sitter centralt i nya fräscha lokaler på Strandbergsgatan 12. Hit tar du dig lätt med såväl bil som tunnelbana eller buss.
Vi hoppas att det kommer bli din nya arbetsplats!